Despre

A fost una din zilelea alea…

Posted on: Octombrie 21, 2010

…care trec încet-încet. În care vezi în slow motion cum coboară şi urcă oamenii in fiecare din cele 7 staţii de tramvai pe care le parcurg dimineaţa.

O zi în care un simplu „bună”, din partea unui amic de departe m-a aruncat într-o melancolie depresivă, undeva în trecut, când era mai uşor, mai frumos, mai confortabil, mai lipsit de responsabilitităţi. Undeva departe, unde mi-am lăsat inevitabil o bucată de suflet, nişte ani din viaţă şi o mână de prieteni înşiraţi acum prin lume.

A fost o zi în care aveam chef să pictez o chitară roşie…

O zi în care am observat că îmi ia fix 6 melodii să ajung la birou şi 30 de paşi de la staţia de tramvai până să intru în clădire. Că fata din faţa mea îşi pierduse o piatră de la un cercel şi că tipul de lângă ea era nebărbierit de cel puţin 3 zile. În care o colegă s-a aşezat lângă mine şi n-am avut chef să-i vorbesc. Ştiţi situaţiile alea când e prea de dimineaţă ca să socializezi, când nu vrei decât să asculţi melodiile de pe mp3, pe care le-ai mai ascultat de 58459748 de ori şi nu le-ai mai schimbat de doi ani… Şi-ţi scoţi o cască şi spui „bună!” în speranţa că se va prinde că n-ai chef…

O zi în care nu-mi doream decât să opresc timpul în momentul când savuram ţigara în faţa clădirii goale înainte să plec acasă. Şi aş fi avut chef de discuţii interminabile despre dragoste, sex, viaţă, basme, desene, fericire, fotbal, pariuri, săruturi, vacanţe, ţări străine, acasă, optimism şi nebuniile tinereţii… Dar, obosită, m-am îndreptat spre casă, m-am oprit 5 minute pe o bancă să admir cerul ascuns printre clădiri şi poluare, magazinul de haine închis şi să aştept finalul unei poveşti pe care am auzit-o de un milion de ori când eram copil.

A fost o zi în care am gândit, am analizat, am luat-o razna şi am revenit cu picioarele pe pământ: iubesc, cred, sper. Şi asta e tot ce contează.

A fost… a fost ieri.

Lasă un răspuns

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Ian   Dec »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Top click-uri

  • Niciunul
