Despre

Archive for ianuarie 26th, 2011

…just enjoy the ride and don´t mind about the destination.

Da, știu, din puțul gândirii e scoasă asta. Însă astăzi m-a lovit brusc: nu sunt nemuritoare. Sună absurd, însă cunoscând astăzi un tânăr de 20 de ani am conștientizat că deși „ne batem” parte-n parte în discuții despre aproximativ orice, ne despart 3 ani. Puțin, ar zice unii, însă când mă gândesc unde eram acum 3, unde sunt acum, cine eram, cine sunt și tot așa, inevitabil îmi trece prin cap faptul că nu mai 20 de ani. Și n-o să mai am niciodată.

Viața mea e aici și acum. Se întâmplă în timp ce scriu un post adolescentin (ca toate cele din ultima vreme) și nu o să mă întorc niciodată în momentul ăsta de liniște. Acum se scrie istoria, au loc războaie, se iau decizii, se nasc noi curente artistice. Iar eu sunt parte din toate acestea.

Pare din nou, absurd, însă în excursia asta uităm prea des că niciodată nu vom fi mai frumoși, mai tineri, mai plini de viață ca în momentul ăsta. Luăm mult prea des lucrurile de-a gata și credem că ni se cuvin multe.

Nu, nu sunt buricul universului. Nu, nu vă interesează problemele mele. Și dacă îmi răspundeți urât s-ar putea pur și simplu să aveți o zi proastă. Nu e nimic personal. Nu trebuie să fie totul legat de mine.

Relax. Enjoy the journey. Lay down on the grass. Make love. Enjoy an ice cream. Make a snow man. Go swim. Flirt. Smile. Call a friend .Say I LOVE YOU with all your heart. Eat chocolate. Daydream. Nightdream. Wetdream. Be stupid. Sleep. Call in sick for work. Play. Enjoy the sun. Take a naked bath in the Black Sea. Lose yourself in the music. Sing. Draw. Act. Love. Tomorrow it might all be gone.


ianuarie 2011
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top click-uri

  • Niciunul